اتیل استات

برند: کیمیا گستر
کد محصول: 109623

توضيحات کوتاه

  • حد اقل سفارش 3000 لیتر می باشد
  • Ethyl acetate
  • CAS: 141-78-6
  • فرمول مولکولی C4H8O2
  • شماره تماس : 09191104182
  • شماره تماس : 09203219294

 موارد مصرف و کاربرد

به عنوان یک حلال اولیه در تولید لاک های نیترو سلولز وسلولز استات وچسب ها ومواد پوششی زیادی برای چرم ها ی مصنوعی مصرف میشود در تهیه مواد الی استر ها ومواد دارویی وبه عنوان عامل استخراج (استخراج اب از مواد غذایی درخلا )وماده تمیز کننده مصرف میشود بعلاوه به عنوان یک عامل ژلاتین کننده در تولید باروت به عنوان یک اسانس وعطر در صنعت عطر سازی عنوان یک عامل تقلیب استفاده میشود.
یک کمک کننده در تولید کاغذ نما دار وکاغذ پشت نما وبه عنوان یک جزئ پولیش ها مصرف میشود.اتیل استات همچنیین به عنوان یک حلال برای جزئ ایزو سیانات از لاک های پلی اورتان مصرف میشود اتیل استات در صنعت ساختمان در تکنیک تزریق خاک برای تثبیت خاک به عنوان یک پیوند دهنده جهت اب قلیایی عامل مقاوم کردن شیشه مصرف میشود اتیل استات زمان سخت شدن مخلوط اتیل استات اب شیشه را چنان منظم میکند که ممکن است به یکتزریق صمغ مخلوط شیشه سخت کننده (اتیل استات)در داخل زمین که باید قوی شود یا اب خود را نگهدارد برسیم .

 

واکنش ها

استری کردن نمونه ای از یک واکنش تراکمی است که با حذف درون مولکولی و یا بین مولکولی یک مولکول کوچک تقطیر H2O از واکنش گرما همراه است در طی این واکنش استر از اجزای سازنده خود یعنی اسید و الکل یا استوکیومتری زیر به وجود می آید :

R COOH + HOR/ + H2O

استر ها معمولا از واکنش الکل ها و یا فنل ها با اسید های کربوکسیلیک و یا مشتقات آنه تهیه می گردند .

حضور گروههای حجیم در نزدیکی محل انجام واکنش خواه در اسید ها یا الکل استری شدن را آهسته می سازد . در زیر فعالیت الکلها و اسید ها را در استری شدن مشاهده می نمایید این مطلب در آبکافت استرها نیز صدق می نماید .

الکل ها CH3OCH > 10 > 20 > 30

HCOOH > CH3COOH > RCH2COOH > R2OH COOH > R3CCOOH

چون این فرایند برگشت پذیر است حذف فراورده های جانبی (آب ) به تولید محصول بیشتر و کامل شدن واکنش کمک می کند . در استری کردن به روش فیشری از گاز HCL به عنوان کاتالیزگر استفاده می شود . اما استری شدن اسیدهای کلرید آروماتیک ArCOCl معمولاً در حضور باز انجام می گیرد .

در هیروکسی اسید ها که دارای هم عامل ایدی و هم عامل الکلی هستند اگر یک حلقه پنج یا شش ضلعی تشکیل شود استری شدن درون مولکولی اتفاق می افتد . بنابراین یک گاما و یا آلفا هیدروکسی اسید خود به خود آب از دست می دهد و یک استخر حلقوی را (ن کتون ) تولید می کند .

 

نکات ایمنی

اتیل استات پویا کم اتیل استات چوبینه اتیل استات مشهد 

 

Shopping |09190539902

آدرس ما

شماره تماس :4182 110 0919
شماره تماس :3310 156 0910
شماره فکس :4459 8977 021

مهندس رضایی
.

آدرس :ساوه خیابان مطهری / روبروی هلال احمر /بین مطهری 29 و 31

مارا تائید می کند

Premium Joomla Templates
No Internet Connection